terça-feira, 4 de janeiro de 2005

Isso é legal!

Ainda tô meio em ritmo de férias... por isso tenho intercalado atividades de recreação ao meu trabalho de modo que eu me sinta confortável novamente e não me stresse na adaptação...

Daí que o Sandrus deu uma ajudinha legal e eu si diverti a tarde toda com isso, daí o melhor resultado foi o que fala sobre mim, baseado numa analise cientifica...

Aqui vão meus resultados:

- you are a Word Warrior.

This means you have exceptional verbal skills. You can easily make sense of complex issues and take an unusually creative approach to solving problems. Your strengths also make you a visionary.

- you are a Precision Processor.

This means you're exceptionally good at discovering quick solutions to problems, especially ones that involve math or logic. You're also resourceful and able to think on your feet.

- your true talent is Numerical Ability

People who have strong numerical ability are typically very good at recognizing patterns, whether in a series of numbers or in other things.

- your thinking style is Concrete Thinker

Concrete Thinkers learn most easily when things are explained in numbers and words.

(o melhor de todos!)
- Tatiana, you're a Millionaire! You aim to succeed in multiple realms of your life. But through it all, you also know how to impress people and have a good time. You're very ambitious and personable, and you've got a great sense of humor. That will carry you farther than people who just want to climb the corporate and social ladders of life at any expense.

Fora isso queria contar sobre a comédia que virou minha hora do almoço.
Eu desisti de comer no grêmio. Passava a tarde toda com dor de estomago e resolvi pedir comida.
Segunda e sexta rola sushi e o resto da semana o básico que varia entre arroz e legumes, arroz , frango e legumes ou legumes e frango.
A questão é que não importa o que eu peça. O que vai vir só Deus sabe.
O pior? Eu sempre aceito a sugestão de cardápio forçada e ainda ligo agradecendo, afinal de contas eles sabem melhor do que eu o que eu quero pro almoço... rs...

Fala sério...